Reklamacje i zwroty


ZWROT TOWARU


Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar, nie podając przyczyny, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.

Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wydrukowany i wypełniony "Dokument zwrotu towaru"
lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz numer konta, na które mają zostać przelane zwrócone pieniądze.
Przelew na konto to jedyna możliwa forma zwrotu pieniędzy.

W przypadku, gdy do zakupionego towaru dodawany był inny produkt gratis lub po obniżonej cenie (w ramach specjalnych promocji), należy odesłać go wraz ze zwracanym towarem.

Zwracany towar klient odsyła na własny koszt.

Kwota podlegająca zwrotowi to należność za towar. Zwrotowi nie podlega natomiast opłata za przesyłkę.

 

 

REKLAMACJE

Każdy zakupiony w RustykalneUchwyty.pl produkt można reklamować na podstawie niezgodności towaru z umową.

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany na koszt klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany. Jeżeli reklamacja jest uznana RustykalneUchwyty.pl pokrywa koszty transportu.

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu paczki klient wykryje uszkodzenia na towarze, może odesłać w terminie do 10 dni od daty otrzymania towaru.
Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wydrukowany i wypełniony "Dokument reklamacji towaru"
lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu.

Pamiętaj! W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (przysłanie sprzętu uszkodzonego z winy użytkownika lub sprawnego) zmuszeni będziemy obciążyć Państwa wszelkimi kosztami zaistniałymi z tego tytułu.

 

 

Zwrot towaruReklamacja towaru

                                                              

 

 

Jeśli dokonano już wpłaty, a chcą Państwo odstąpić od umowy z naszym sklepem i dostać zwrot gotówki, należy wypełnić pisemnie "formularz odstąpienia od umowy".