REGULAMIN DOSTAWY ORAZ WNOSZENIA PRODUKTÓW WIELKOGABARYTOWYCH ZAKUPIONYCH W SKLEPIE RUSTYKALNE UCHWYTY
Niniejszy regulamin określa zakres usług świadczonych przez sklep Rustykalne Uchwyty na rzecz Klientów w zakresie dostawy oraz wnoszenia produktów wielkogabarytowych zakupionych przez Klientów w sklepie rustykalneuchwyty.pl.
§ 1
-
Dostawa zamówień złożonych w sklepie internetowym www.rustykalneuchwyty.pl jest darmowa dla zamówień powyżej 1000 zł z dostawą na terenie Polski i realizowana za pośrednictwem firmy transportowej DTS Transport Sp. z o.o. – firma transportowa, specjalizująca się w transporcie gabarytów na zasadzie Home Delivery w obsadzie dwuosobowej. Serwisy są realizowane przez doświadczone i przeszkolone zespoły techniczne posiadające wszelkie niezbędne uprawnienia i umiejętności do wykonywania oferowanych usług.
-
Czas dostawy przesyłki podjętej przez DTS Transport wynosi od 3 do 10 dni roboczych od momentu podjęcia przesyłki z magazynu sklepu Rustykalne Uchwyty. Firma spedycyjna informuje o dacie dostawy poprzez powiadomienie sms, a w dniu dostawy Kierowca powinien się skontaktować w celu potwierdzenia dostawy oraz podać przybliżone godziny dostawy.
-
Dostawy są realizowane w dni robocze (zależne od możliwości firmy transportowej i odległości od magazynu) od poniedziałku do piątku.
-
Obsługa Klientów odbywa się w ramach wyznaczonych obszarów dystrybucyjnych w oddziałach DTS Transport: Warszawa, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Białystok, Lublin, Kraków, Katowice, Wrocław, Bydgoszcz.
-
Termin dostawy ustala dział logistyki w oparciu o możliwe, dostępne terminy.
-
Klient odpowiada za weryfikację gabarytów zakupionych mebli, drzwi lub blatu pod kątem możliwości ich wniesienia do domu/mieszkania normalnymi ciągami komunikacyjnymi, przed złożeniem zamówienia.
-
Usługa wniesienia może zostać zrealizowana jeżeli istnieje fizyczna możliwość wniesienia mebli, czyli jest przygotowane wolne miejsce, a meble mieszczą się w otworze drzwiowym w domu/mieszkaniu Klienta, na klatce schodowej oraz w windzie bez konieczności demontażu, rozpakowywania mebli lub elementów zabudowy.
-
Wykonawca, czyli sklep RUSTYKALNE UCHWYTY oraz DTS Transport nie ponosi odpowiedzialności za błędy w ocenie drożności ciągu komunikacyjnego budynku, skutkującej brakiem możliwości dostarczenia mebla w oryginalnych opakowaniach bez narażenia Usługodawcy na ryzyko utraty zdrowia lub uszkodzenia mebla, drzwi lub blatu. Niestandardowe wymagania związane będą z koniecznością indywidualnej oceny możliwości i wyceny kosztów realizacji takiej usługi, przy czym Usługodawca ma prawo odmówić realizacji takiego zlecenia.
-
Klient ma obowiązek ponadto zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi, jak również zabrudzeniami mogącymi powstać na skutek wnoszenia mebli, drzwi lub blatów drogi prowadzącej od wejścia do pomieszczenia (ściany, sufity, podłogi), w którym będą montowane meble, drzwi lub blaty.
-
Wniesienie obejmuje tylko elementy będące przedmiotem zamówienia, wyszczególnione na zamówieniu, chyba że strony uzgodniły inaczej. Zaznaczamy jednak, iż ekipa ma prawo odmówić wniesienia elementów dodatkowych dostarczonych przez Klienta.
-
W przypadku, gdy wniesienie nie jest możliwe, firma transportowa może wnieść towar do miejsca, do którego jest taka możliwość, a wniesienie do właściwego miejsca przeznaczenia zostaje po stronie Klienta. Jeśli Klient zdecyduje o odmowie przyjęcia towaru w wyniku braku możliwości wniesienia, wówczas firma transportowa zwróci towar na magazyn sklepu Rustykalne Uchwyty. Klient zostanie obciążony kosztami zwrotu produktu, wyliczonymi przez pracownika sklepu Rustykalne Uchwyty.
-
W przypadku, gdy Klient decyduje o odmowie przyjęcia towaru w wyniku odstąpienia od umowy, wówczas firma transportowa realizuje usługę dostawy według standardowej procedury, a organizacja i pokrycie kosztów transportu zamówienia na magazyn sklepu Rustykalne Uchwyty pozostaje po stronie Klienta.
Powyższy zapis nie dotyczy produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie, które zgodnie z art. 38 pkt. 3 Ustawy o prawach konsumenta nie podlega zwrotowi. Informacja o braku możliwości odstąpienia od umowy jest podana na stronie produktu.
§ 2
-
Usługi świadczone za pośrednictwem DTS Transport:
- transport zamówienia pod wskazane miejsce,
- wniesienie mebli do lokalu Klienta,
- rozpakowanie towaru z wyjątkiem mebli w elementach do montażu,
- okazanie towaru Klientowi w celu stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń lub wad jakościowych,
- każdorazowe okazanie Klientowi jakości elementów szklanych,
- ustawienie mebli w lokalu Klienta w miejscu wskazanym przez Klienta,
- wyniesienie elementów zabezpieczających i opakowań do wskazanego przez Klienta przydomowego śmietnika lub śmietnika komunalnego
§ 3
-
Usługa nie obejmuje:
- przerabiania, demontażu mebli w celu ich wniesienia lub ustawienia,
- montażu mebli.
- Jeżeli dostawa nie została zrealizowana z powodu poniższych przyczyn dostawę uznaje się za zrealizowaną zgodnie z zamówieniem, a ustalenie nowego terminu dostawy wiąże się z dodatkowymi kosztami, którymi zostanie obciążony kupujący. Koszt ponownej dostawy może się wiązać z obciążeniem 200,00zł - 1000,00zł:
- nieobecność Klienta w miejscu dostawy w wyznaczonym na zleceniu transportowym terminie i podanym wcześniej w wiadomości sms (Usługodawca zobowiązany jest do oczekiwania na Klienta do 15 minut),
- błędnie wskazany adres dostawy lub numer telefonu kontaktowego na zleceniu zaakceptowanym przez Klienta,
- uszkodzenia urządzeń informujących o przyjeździe dostawy takich jak dzwonek do drzwi, dzwonek przy bramie czy domofon, a informacja o tym nie została umieszczona na zleceniu, nieobecność pod wskazanym adresem osób upoważnionych do odbioru towaru.
§ 4
-
Obowiązki Klienta:
- podczas realizacji dostawy Klient zobowiązany jest do wypełnienia i podpisania protokołu dostawy towaru. Odmowa podpisania protokołu skutkuje odmową wydania towaru przez przedstawiciela Usługodawcy. Usługa uważana jest za zrealizowaną zgodnie z zamówieniem w przypadku braku uwag Klienta.
§ 5
-
Uwagi do dostawy:
- Wszelkie uwagi dotyczące uszkodzenia dostarczonego towaru muszą zostać zgłoszone poprzez stosowną adnotacje na protokole dostawy lub protokole uszkodzeń mechanicznych.
- Brak adnotacji dotyczącej stwierdzonych uszkodzeń może być podstawą do odrzucenia reklamacji przez firmę DTS. Adnotacje na zleceniu dotyczące stwierdzonych uszkodzeń nie stanowią jednak zgłoszenia reklamacyjnego.
§ 6
-
Dodatkowe usługi świadczone przez Firmę DTS Transport:
Istnieje możliwość odpłatnego zamówienia w firmie DTS Transport usług dodatkowych poniżej wykaz usług. W tym celu prosimy o kontakt bezpośrednio z firmą transportową.
- Dostawa w wybranych godzinach (przedział 4-godzinny) tylko dostępna dla I strefy.
- Odbiór zużytych mebli i urządzeń do utylizacji.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z warunkami wnoszenia.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 19.10.2020