ZWROTY
Szanowny Kliencie, w celu dokonania zwrotu towaru,
w związku z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość przez konsumenta zgodnie z treścią art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827) prosimy:
-
Wypełnij i wyślij na adres naszej siedziby „Dokument zwrotu towaru”, lub pisemne oświadczenie o chęci odstąpienia od zawartej umowy z podaniem: imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz numerem rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze.
-
Do dokumentu albo oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 dołącz dowód zakupu towaru.
-
Dokumenty z pkt. 1 i pkt. 2 załącz do przesyłki z towarem.
-
Przesyłkę odeślij, w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pamiętaj że zwracany towar musi być pełnowartościowy, tj. w takim stanie w jakim został doręczony po dokonaniu zakupu.
-
Prawidłowo zabezpiecz towar na czas transportu do siedziby Sprzedawcy.
Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
REKLAMACJE
Szanowny Kliencie, w trosce o szybkie rozpatrzenia reklamacji prosimy:
-
Sprawdzić asortyment w obecności przewoźnika
-
Jeżeli opakowanie nosi znamiona uszkodzenia spisz protokół szkody
-
Napisz e-mail ze zgłoszeniem na adres: reklamacje@rustykalneuchwyty.pl
-
Jeżeli produkt jest niezgodny z umową lub uszkodzony, do zgłoszenia załącz dokumentację zdjęciową przedstawiającą nieprawidłowości w produkcie.
Jak zgłosić reklamację?
W celu usprawnienia procesu reklamacji, wszystkie zgłoszenia dotyczące jakosci naszych produktów prosimy zgłaszać bezpośrednio przez panel reklamacyjny.
Wystarczy zalogować się do swojego panelu i z Menu Klienta wybrać zakłądkę Reklamacje. System poprosi o wybranie numeru zamówienia, którego ma dotyczyć zgłoszenia oraz podanie powodu reklamacji.
W przypadku złożenia zamówienia bez zakładania konta, prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres reklamacje@rustykalneuchwyty.pl
Pragniemy także poinformować, że reklamacja nie zostanie uznana w przypadku:
- jakiejkolwiek zmiany towaru w aspekcie strukturalnym, jakościowym i ilościowym,
- nieprawidłowego montażu produktu,
- zastosowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem,
- uszkodzeń mechanicznych powstałych po stronie klienta,
- zużycia produktu wynikającego z jego naturalnej eksploatacji.
Reklamacje i zwroty kieruj na: Rustykalne Uchwyty Reklamacje i Zwroty, Kotlice 103, 26-020 Chmielnik
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.