Reklamacje i zwroty


ZWROT TOWARU

Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar, nie podając przyczyny, w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki.

Wraz z towarem należy odesłać dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz wydrukowany i wypełniony "Dokument zwrotu towaru"
lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz numer konta, na które mają zostać przelane zwrócone pieniądze.
Przelew na konto to jedyna możliwa forma zwrotu pieniędzy.

W przypadku, gdy do zakupionego towaru dodawany był inny produkt gratis lub po obniżonej cenie (w ramach specjalnych promocji), należy odesłać go wraz ze zwracanym towarem.

Zwracany towar klient odsyła na własny koszt.

Kwota podlegająca zwrotowi to należność za towar oraz koszty wysyłki zamówienia do klienta.

REKLAMACJE

W celu usprawnienia procesu reklamacji, wszystkie złoszenia dotyczące jakości naszych produktów prosimy zgłaszać bezpośrednio przez panel reklamacyjny.

Jak zgłosić reklamację?

Wystarczy zalogować się do swojego panelu i z Menu Klienta wybrać Reklamacje. System poprosi o wybranie numeru zamówienia, którego ma dotyczyć zgłoszenie oraz podanie powodu reklamacji.

Każdy zakupiony w RustykalneUchwyty.pl produkt można reklamować na podstawie niezgodności towaru z umową.

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy  Użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki powstałe w skutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych..

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.