Reklamacje i zwroty


ZWROTY

Szanowny Kliencie, w celu dokonania zwrotu towaru,

w związku z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość przez konsumenta zgodnie z treścią art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827) prosimy:

  1. Wypełnij i wyślij na adres naszej siedziby Dokument zwrotu towaru, lub pisemne oświadczenie o chęci odstąpienia od zawartej umowy z podaniem: imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz numerem rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze.

  2. Do dokumentu albo oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 dołącz dowód zakupu towaru.

  3. Dokumenty z pkt. 1 i pkt. 2 załącz do przesyłki z towarem.

  4. Przesyłkę odeślij, w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pamiętaj że zwracany towar musi być pełnowartościowy, tj. w takim stanie w jakim został doręczony po dokonaniu zakupu.

  5. Prawidłowo zabezpiecz towar na czas transportu do siedziby Sprzedawcy. 

Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

REKLAMACJE

Szanowny Kliencie, w trosce o szybkie rozpatrzenia reklamacji prosimy:

  1. Sprawdzić asortyment w obecności przewoźnika

  2. Jeżeli opakowanie nosi znamiona uszkodzenia spisz protokół szkody

  3. Napisz e-mail ze zgłoszeniem na adres: reklamacje@rustykalneuchwyty.pl

  4. Jeżeli produkt jest niezgodny z umową lub uszkodzony, do zgłoszenia załącz dokumentację zdjęciową przedstawiającą nieprawidłowości w produkcie.

Jak zgłosić reklamację?

W celu usprawnienia procesu reklamacji, wszystkie zgłoszenia dotyczące jakosci naszych produktów prosimy zgłaszać bezpośrednio przez panel reklamacyjny.

Wystarczy zalogować się do swojego panelu i z Menu Klienta wybrać zakłądkę Reklamacje. System poprosi o wybranie numeru zamówienia, którego ma dotyczyć zgłoszenia oraz podanie powodu reklamacji.

W przypadku złożenia zamówienia bez zakładania konta, prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres reklamacje@rustykalneuchwyty.pl

Pragniemy także poinformować, że reklamacja nie zostanie uznana w przypadku:

- jakiejkolwiek zmiany towaru w aspekcie strukturalnym, jakościowym i ilościowym,

- nieprawidłowego montażu produktu,

- zastosowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem,

- uszkodzeń mechanicznych powstałych po stronie klienta,

- zużycia produktu wynikającego z jego naturalnej eksploatacji.

Reklamacje i zwroty kieruj na: Rustykalne Uchwyty Reklamacje i Zwroty, Kotlice 103, 26-020 Chmielnik

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej.