Szanowni Państwo!
W tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji, jaką jest stan zagrożenia epidemicznego w całym kraju, chcemy Państwa poinformować, jak przebiega praca naszego sklepu. Zależy nam, aby mieli Państwo zawsze pełne i aktualne informacje zarówno na temat złożonych zamówień, jak i sytuacji w naszym sklepie.
Co pozostaje bez zmian?
- Zamówienia przyjmujemy i realizujemy normalnie.
- Nasz Dział Sprzedaży oraz Biuro Obsługi Klienta pracują normalnie i nadal pozostają w pełni do Państwa dyspozycji.
- Nasz magazyn na bieżąco przygotowuje Państwa zamówienia do wysyłki, zachowując szczególnej środki ostrożności.
- Działamy online z niegasnącym zaangażowaniem i zapałem! Gorąco zachęcamy do wybrania zakupów w sklepie internetowym.
- Przygotowaliśmy dla Państwa specjalne promocje - aktualne kampanie ZNAJDZIESZ TU
- Jeśli masz pytania związane ze swoim zamówieniem, zapytanie o produkt lub chcesz złożyć zamówienie telefonicznie - śmiało skontaktuj się z nami mailowo na info@rustykalneuchwyty.pl lub telefonicznie 661 155 639.
Co uległo zmianie?
- W celu minimalizowania ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa, nasz salon ekspozycyjny w siedzibie firmy w Kotlicach jest zamknięty do odwołania.
- Dbając o komfort i bezpieczeństwo Klientów rekomendujemy płatności bezgotówkowe - za zamówienie zapłać płatnościami elektronicznymi przed wysyłką zamówienia, tak aby nie narażać siebie i kuriera na kontakt z gotówką. Na czas obecny usługa płaność "Za pobraniem" jest wyłączona do odwołania.
- Kurierzy mają prawo dostarczać przesyłki bez podpisu odbiorcy - pod warunkiem, że kurier nawiąże wcześniej kontakt z odbiorcą i odbiorca wyrazi zgodę na takie doręczenie. Rozwiązanie to ma zapewnić maksymalna ochronę dla adresata i kuriera podczas doręczenia.
Będziemy Państwa informowali na bieżąco, aktualnie do zmian jakie będą zachodziły w naszym kraju w związku z pandemią COVID-19.
Dziękujemy za wyrozumiałość. Życzymy Wam zdrowia oraz spokojnego przejścia przez ten trudny dla wszystkich czas.
Pozdrawiamy,
Zespół Rustykalnych Uchwytów